Q&A
Een Beleefadvies geeft inzicht in de beleefpotentie van uw locatie en/of thema, voorzien van concrete suggesties voor het realiseren van een beleving voor bezoekers uit binnen- en buitenland.
Een Beleefadvies wordt aangevraagd door bijvoorbeeld gemeenten, bedrijven, stichtingen, musea of erfgoedorganisaties met een bijzondere locatie of een interessant thema.
Een Beleefadvies biedt een analyse van de beleefpotentie, een concrete storyline (wat is er te vetellen) en gloryline (wat willen bezoekers meemaken) en een creatief plan met realisatie suggesties. Desgewenst aangevuld met een inspiratielezing en presentatie van de bevindingen.
De doorlooptijd van een Beleefadvies is in de regel 6 tot 8 weken.
Een Beleefadvies kost tussen € 2.750 (QuickScan) en € 7.850 (compleet pakket), afhankelijk van de samenstelling.
Dat is geheel aan u. Wij kunnen desgewenst helpen met productiebegeleiding en/of conceptmanagement.
Het Beleefbeleid is een uitgebreide versie van het Beleefadvies tot en met strategische keuzes, organisatieplan, realisatieplan, begroting en planning.
Een Beleeftour is een mobiele beleefunit voor het realiseren van een leuke en leerzame beleving met impact rondom een merk of een thema.
De initiatiefnemers van Het Beleef Instituut zijn Bert Kranendonk en Hanna Scholten, die al decennia lang actief zijn in het ontwikkelen en realiseren van beleefprojecten rondom merken en thema’s.
De expertise (40 jaar ervaring) van Het Beleef Instituut is het realiseren van educatieve projecten en beleefprojecten (experiences) voor uiteenlopende doelgroepen (kinderen, volwassenen, scholieren, gezinnen) met diverse achtergrond (onderwijs, bewoners, bezoekers uit binnen- en buitenland).
De Beleef Ontmoeting is een leuke en leerzame netwerkbijeenkomst (eens per kwartaal) vol inspiratie en tips over beleving in marketing en communicatie. Zie de agenda voor actuele gegevens over data en locatie.
Het Beleef Instituut biedt een schat aan kennis en ervaring, opgedaan in 40 jaar ontwikkeling en realisatie van zowel educatieve projecten als experience projecten gericht op uiteenlopende doelgroepen, van schoolkinderen tot en met binnen- en buitenlandse toeristen.